Vejledning til oprettelse af profil

En profil skal oprettes før man kan tilmelde sig et hold eller en event, og der skal oprettes en profil for hver deltager.
Du skal herefter aktivt tilmelde dig det ønskede hold, og du skal betale kontingent for den kommende sæson inden holdet starter.

Opret profil

I øverste højre hjørne finder du loginboksen.

1663928575474.pngFør musen henover og loginboksen åbnes op.Tryk på ”Opret profil”.

Alle oplysninger tastes ind. Husk at det er svømmeren, der skal oprettes profil på - også selvom svømmeren er en baby.

Kryds af i "Jeg accepterer samtykkeerklæringen" og godkend ved at trykke på den grønne bjælke "Opret profil - Udfyld obligatoriske felter".

Hvis du ønsker at oprette flere profiler og samle dem i én familieprofil, kan du vælge den nederste grønne bjælke "Opret profil & tilføj familiemedlem).
Så bliver du bedt om at udfylde informationer på næste medlem inden du godkender.

Tilmelding på hold

Når profilen er oprettet kan du gå videre med tilmelding på det/de ønskede hold. Du finder "Holdtilmelding" i topmenuen under "Tilmelding".

• Sørg for at være logget ind på den profil, som skal tilmeldes
  • Find den holdtype, der passer dig og klik på holdnavnet
  • Klik på Tilmeld under det ønskede hold
  • Betal med dankort, andet betalingskort eller Mobile Pay. Følg anvisningerne.

Ved tilmelding kan der være en anbefaling af alder. Hvis din alder afviger fra anbefalingen kan du kontakte os på info@nsklub.dk for vejledning.

Når du er tilmeldt og har gennemført online betaling vil du få en kvittering på din mail. Herefter fremgår du af vores holdkort.

For god ordens skyld skal det nævnes, at man ikke er tilmeldt det pågældende hold før betaling er gennemført. Er dette ikke tilfældet, vil man ikke kunne deltage i undervisningen.